آموزش گیتار پاپ - پیک استایل

آموزش گیتار پاپ - پیک استایل در فرادرس منتشر شد

 آموزش گیتار پاپ - پیک استایل را شروع کنید

پیک‌استایل یکی از فنون نوازندگی در گیتار است که در بسیاری از سبک‌های موسیقی، از جمله پاپ، به کار گرفته می‌شود. در این فن، انگشتان دست را به صورت مستقیم بر روی سیم‌های گیتار می‌چرخانند تا صدا تولید شود. در این فن نوازندگی از تکنیک‌های مختلفی برای نواختن گیتار استفاده می‌شود، از جمله ریتم‌های آرپژیو، ضربان‌های ریتمیک و الگوهای پیچیده ملودیک. با استفاده از این تکنیک‌ها نوازندگان گیتار می‌توانند نقش‌های مختلفی را ایفا کنند، از جمله تولید ملودی، آکورد و ریتم. پیک استایل در سبک پاپ، بسیار رایج است و بسیاری از نوازندگان معروف این سبک از این تکنیک بهره می‌برند.

اهمیت یادگیری گیتار پاپ با فن پیک‌استایل چیست؟

برای نوازندگی سبک پاپ و همچنین نوازندگی در سرعت‌های بالا به پیک یا همان مضراب نیاز است زیرا نوازندگی با انگشت به مراتب دشوارتر است. همچنین نوازندگان پیک‌استایل می‌توانند در مدت‌زمان بسیار کمتری سرعت ملودی‌نوازی خود را بالا ببرند و همچنین با سازهای دیگری مثل پیانو، ویولون و یا هر ساز دیگری هم‌نوازی کنند، به همین دلیل سبک پیک‌استایل هم ساده‌تر و هم محبوب‌تر از سایر سبک‌های نوازندگی گیتار است.

در این فرادرس چه چیزی یاد می‌گیریم؟

در این آموزش، ابتدا مقدمات گیتارپاپ با فن پیک‌استایل و در ادامه نوازندگی عملی را یاد می‌گیریم. سپس به شناخت فرت‌برد گیتارپاپ می‌پردازیم و در نهایت اجرای قطعات مختلف را با گیتار فرا می‌گیریم.

 آموزش گیتار پاپ - پیک استایل را شروع کنید

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید